Sunday 19 August 2012

Raya Pertama

    Hi Assalamualaikum ^^ alaaa, malass lahh nak cita panjang panjangg :') Korg pon seronokkan berayaa. Cuma nak cakap je, brapaa duit raya yg korang dapat? Kongsi lahh, mehh sini kongsi cerita. Hee :D . Aku punyaa dalam seratus lebih. But itu kurangg lah, sebab raya ni aku banyak tak dapat duit raya. Tak sukaaaaa ._. sebab aku tinggi kod, dah besar agaknya. Er -,- gedik lahh. Makin lama makin kedekut orangkan nak bagi duit raya. HAHHA. Malass lah nak cita panjang panjang, ni aku nak upload pic keluarga sebelah mak akuu :

                      Ni cucu nenek dengan atok . - Siti Noriah Dan Mohd Sarif or Baseri <3

                    Ni cucu nenek dengan atok yang ambil SPM 2012 ^^ GudLuck your SPM <3

                        Yang ni pulakk cucu nenek dengan atok yang umurnyaa 14 tahunn ^^

                                 Kami sedara yang suka buat riuh rendahh dirumah sesiapa pon :'D

                                               Dari kiri : Afiz , Aiman , Anis , Aisyah .

      Ni pulakk picture Ibu Ibu dan anak anak merekaa ^^ mak aku yang mana? Cer teka! Hihi

                             Kiteorangg banyak style, disetiap gamba ada gaya. Yeahhh (Y)

    Yang baju merahh tuh adik aku yang num 5, dia tuh budjet. Yg sebelahnya tuh sedara aku :)

NI semuaa cousin akuu sebelahh mak aku kay~ Hee :D sebelahh bapak kiteorg tak snap lah, masing masing sibokk. Ni sebelah mak pon kurang lagi 2 keluarga. Btw, seronokk lahh dengan diaorg ni. *seronok er?* HAHA, entaa lahh. Mwhehe . Ni aku nak masokkan picture family aku pulakk . Hee,

                                                   Abaikan muka Aiman :3 spoil betol diaa ._.

 Ni picture family aku . Mwhehe :'D cerr tekaa aku yang mana? Harhar, if korang dapat tau, aku bagi duet raya *10 ringgit* cepat2, lambat tak dapat. HAHA :P dahh lahh itu je kod aku nak story. Hahaha, kbyeee :**

No comments:

Post a Comment