Saturday 14 July 2012

Jalan Jalan Cari Pakwa. Wink Wink ^^

                             About what? About hangout :)   6 june 2012 The Best Day ~

Haha, hari yang tak boleh dilupakan~ memang seronok gila weh. Pusing satu KL. Wuu~ aku yg dulu duduk KL pon tk penah jalan cm gini tau. Family aku bukan kaki jalan. Hm, BENCII denn.


          Mwheheh, nak story ni. Hee :D . Mula-2, pukul 8 lebih lah aku punya excited gile nak jalan ni, first time pakai long dress jalan. Haha, aku cakap lah dgn Nana, jum lahh g mandi. Dia boleh lagi ON YOUTUBE -,- err. Dia kata kau ni excited gile *muka selambe* aku pon dduk lah balik dan kata lah mesti lah doh. HAHA :D lepas tuh, dalam kitaorg sambung lah tgok YOUTUBE, cite ape korg nak tau? haha, mesti lah lagu DANDUT nana bukak. haha. Dalam pkul 9 kitaorg baru pegi mandi. Siap siap dah pukul 10 lebih. Dah siap kitaorg tunggu kat depan Surau, nak menunggu permaisuri Noor Ezzane Binti Kamal ni lagi. Lambatnyaa, dia tunggu mak dia sebab duet dekat mak dia. Terpaksa lah kitaorg menunggu, yg Nana yg habis habis telefon Eyzzane suh cepat, lastlast kena marah dengan dia terus tak telefon. haha, dah sebel. aku tanya dia, kau tak telefon Ezzane lagi er? Nana pulak marah aku, dia kata kau tak tahu er Ezzane marah aku. Aku pon buat gelak gelak ahh, padahal dalam hati, aku pulak kena marah. Hmmm :'( kesian kann? Err -,- Last last gerak dalam pukul 10 lebih dah nak dekat pukul 11. Si nana dah takod, yelaa. Sebab dia ada janji dengan mamat namanya Uziry Andy ni. Kata tggu dekat Klang pkul 10.30. Last last lebih 10.30. haha, sorry lahh beb. Dah sampai Klang, Nana text lah Uziry tuh kata dah sampai, lepas tuh Uziry reply kalo nampak dua orang lelaki yg alim alim tuh aku lah tuh dengan membe aku. haha, alim lahh sangat. Er -,- bilaa nampak dia, masing masing muka gelabah, terutama Nana lah. Jgn pandang dia, buat buat cam kita tenga tunggu org. Dalam hati dahh sejukk je, sebab takod. HAHA, time tuh memang kitaorg tenga tnggu pon seseorg. Namanya Ientan Suraya. Tnggu dia je dahh pkul brapa, sempat lagi kitaorg singgah 7E beli air, yg Ientan belom sampai sampai. haihh~ lepas tuh tak lama Ientan text kata dia dah nak sampai, dia naik bas CITY LINER, bas tuh memang lembab, yg kau naik kenapa? Hhaha, jokee*. Ientan turun je, Baju kitaorg sama :** Aku belang putih sama Ientan, Nana coklat sama Eyzzane. haha, comell lahh. K time tuh kitaorg baru berani nak jumpa Si Uziry tuh, tpi panggil dari jauhh je lahh. HAHA, dia kata japp. Dia pon tenga tggu kawan dia. Lahh! Ingatkan kitaorg je tggu  membe, rupanyaa dia pon samaa -,- sebell :3 tak lama mem dia sampai, boleh plak mem dia dtg sengeh sengeh, dah tau lambat bukan nak kata sory, ni boleh sengeh sengeh >.< apelahh .
          Dah jalan tuh, kitaorg 4 org pon follow lah Si budak lelaki 5 org tuh, cam org bodoh je. haha, duduk duduk je. Si Ientan dgn Nana ckap *eh eh, aku minat dekat dia doh, dia handsome* err, membenya Si Uziry lahh. Berebut, apelahh -,- kitaorg duduk-2 dalam bas, lepas tuh Si nana tgok luar nampak Nazren *budak facebook* cam org batak. Nana ckap " Weh-2!" membe Uziry semua tgok luar. HAHA, tak lehh bla. Dahh lahh suara Nana nyaring. Alahai~ lepas tuh Nana ckap lagi "Nazren ni aku lahh, kau tk kenal er?" Si Nazren uh dah pelik" ahah, yg Nana siap call lagi. Hahah, ckap "Woi, aku lah yg pnggil kau tdi" hahah, bengong je -,- lepas tuh bas gerak. Otw nak pegi KL Centre. Dah sampai uh kitaorg turun, follow lah Mamat 5 org uh. Aku dah pelik, tempat ape lah diaorg pegi, rupanya Pasar Seni*maklum lah, dah lama tk jalan KL* haha, ikod lah diaorg jalan kemana, lepas tuh sampai Masjid Jamek, dia org kata singgah solat nak? Kitaorg kata lah okey je. Padahal diaorg beli apa tuh namanyaa lupaa lahh, haaa! TOKEN. haaha, nak masok Masjid Jamek pakai TOKEN, Fuhh, majuu~ hee:D lepas tuh naik LRT keh KTM ah, bantai ahh, asal naik kenderaan. Otw pegi mana tah Hang Tuah kod. Tahh lahh aku pon lupa~, lepas tuh tiba-2 budak yg Nana dgn Ientan minat tuh tegur, dia kata kenal Naumi tk? Aku ckap lah kenal. Knapa? Lepas tuh Uziry kata ni lah Yakuza. Aku kata, lahh! kau er Yakuza, yg Naumi cerita tuh. Yg Nana dgn Ientan kata, Ohh, tak jadi lahh, dah jadi pakwa org. HAHA, diaoarg pon cancel lha. haha, lawak je -,- Lepas tuh dah sampai, kitaorg pegi Bukit Bintang (BB), jalan-jalan sekejap je. Keluar balek pegi Time Square (TS), jalan pegi situ pon sekejap, keluar balek pegi BB balek, kitaorg ni bnyak jalan tak bnyak rehat dan tak boleh nak SHOPPING -,- memang ikod laki cmni eh? haha, joke* lepas tuh kitaorg pegi Sungai Wang makan, fuhhh baru dapat rehatkan kaki, 24jam jalan tak henti henti * tipu ah tuh 24jam. haha* lepas tuh Uziry kata pegi CLUB nak? Kitaorg ckapp haa! Kau gilee? Lepas tuh aku ckap ahh, kau nak jadi cam AAHR kehh? Eh, tak tak, HR je. Lepas tuh Amar kata apee tuh, Tempat Rehat kehh? HAHA, kitaorg dahh gelak gelak je. Lepas tuh Uziry kata nak pegi Pavi tak? Kitaorg pon ikod lahh.
          Dalam otw pegi Pavi, kitaorg tanya lah kau pegi sini buat apa? Mem dia kata dia nak buang hajat dia. HAHA, paham paham lah kan, lepas habis makan! haha, dah sampai Pavi tggu dia buang hajat lama gila vavi. Kita pon Snap Picture lahh. Ni lahh hasilnyaa :


   Ni aku dengan Si Kecikk namanyaa Noor Eyzzane Binti Kamal. Haa! Amek kau, full name aku bgi. HAHA, pape hal kau lah mem yg aku sayang. ILoveYou :**
  Yg ni pulak Nana Si Gembrottt aku namanyaa Nuralifah Ilyana Binti Mazlan. Haa! Ni pon full name aku bagi. Kau pon mem aku, kemana aku pegi kau mesti ada. Kita sentiasa bersama, excident sama sama, mandi sama sama, jalan pon sama sama. HAHA, kata pon sehati sejiwa broo, sayang kau Gembrott :**
   Okey, yg ni pulak Ientan Suraya Binti apaa? Aku takk tahuu, hahaha. Sebab aku baru kenal dia time ni jugakk. HAHA, pape hal, aku baru kenal cam dahh lama kenal, btw kau sportingg gilaa ahh beb. Comelkann dua budak ni, sorg Pendek, sorg Gembrott. Hee~ sayang kau duaorg :**
    Yg ni pulakk namanyaa Kimi Bin Misdar. Sory bro, sebab aku tahu nama kau Kimi je. Full name aku tak tahu. HAHA, and aku cuma ingat nama bapak kau je. Hahaha, jumpaa diaa, dia dengan adik Nana, tibe tibe boleh sampai kat tempat kitaorg. Ape lagi Nana sempat bergambar lagi. HAHA :**



          Okey, dah tengokkkan? Gambaanyaa. Tuh lahh, time menunggu diaorg buang hajat., HAHAHA, lepas tuh, kita pegi tempat SHISHA pulakk, bapak seram gilaa. Tempat apaa ni? Diaorg kata masok je, takde pape. Aku kata lahh tknak aku. Ni ikod Yakuza lah ni, dia masok je. Kitaorg masok masok je, semua tgok! Bapak malu seyhh, duduk duduk je, dahh lahh kat meja tuh semua laki, laki tuh pon kitaorg tak kenal. HAHA, kitaorg duduk satu baris kerusi tuh 4 org, empat empat semua tunduk mukaa. haha, malu kod. Haihh~ Lepass tuh, nasib baik lah Uziry kata dia nak blaa. Dia buat buat sakit perot, dia kata nak pegi TS tak? Ape lagi, kitaorg pon bgon blaaa ahh. Lepas tuh ada mamat kat pintu nak keluar tempat uh kata fuyoo, pakai dress. Nak je time aku keluar cakap " Batak er? Cam tak penah nmpak org pkai dress" HAHA, tpi time dah segan gilaa, jalan je lahh. HAHAHA, dahh keluar uh pegi lahh TS, lepas pegi TS tuhh, Uziry kataa korg tnggu jap tauu. Aku dengan Amar nak pegi BB beli baju japp, aku ckap ahh, taknakk! Nti kitaorg hilang. Diaorg dahh gelak gelak je. Celakaa -,- HAHA, lepas pegi BB tuh, dahh selesai beli baju, kitaorg pon balik lahh, sebab dahh pukul barapa? Pukul 6 kod, sampai ruma mesti malam. Dah otw gerak balek tuh, muka semua gelabahh! Takod kena marahh. HAHA :'D

          Lepas dahh otw gerakk uh, kitaorggg memangg cuakk gilee lah, Terutama aku dengan Nana. Fuhhhh! Takod gile, hanya Allah je yg tahu. Time takod lahh bari ingat Allah. HAHAHAHHA :'D lepass tuh jumpa adik aku, dia dtg rumahh Nana semata mata carik aku, aku punya lahh gelabah gilee. Balik mesti kena marah punyaa lahh. Last last tidur rumahh Nana, HAHAHA :D selamat sikit. Esoknyaa pulakk, baru kena marahh! Wuahhhhh :'( dengann mak aku je kena bebel. Bapak aku diamm je. Mak aku tuh je yg OVER. Err -,- dahh lahh sampaii sini je lahh. AKu penat nak type. HAHA :D Kbye, pape hal, memang tak bolehh lupakan ahh semua ni :) Rinduu nak cmni lagiii. Hmmm :'(

No comments:

Post a Comment