Saturday 9 March 2013

Perpustakaan Raja Tun Uda ^^

                                                                Assalamualikum ^^

          Arghhhhh! Lama tak sentuh lappy kodd. Bru harini sentuhh. Wuuu ~ bnyakkk betul aku dengan kerja kerja sekarang. Silatnyaa lagi. Alahai~ Sabaaa. Hmmm, but harini aku taknak cita mengarot. Aku nak cerita pasal aku pergi Perpustakaan Raja Tun Uda dekat Shah Alam. Hahahaha, bestt gilaa dekat sana woi, tak terkata. Ada yg memalukan pon ada, siapa lagi Fajrina lah. Harap badann je kecikk, bersin dia satu kampusss tuh aku rasa boleh dengar. Perghhhh, memalukan gila. Haahah, tpi pape hal syokk gilaa ahh. Yg banyak kena ngorat dekat sana Fajrina lahh. Dia yg palingg cantikk kan? Yg lain muka stokkk ???? HAHAH, taknak cakap nti ada yg kecikk hati :p Tade lah, gurauu jee. Semua comel comel. Hee xD dahh lah malas nak cita panjang panjang, selebihya pict jee lahh :/





























No comments:

Post a Comment